Správa projektů Administrace úkolů a faktur

Zakázka byla provedena jako rozšíření stávající webové aplikace o další funkčnosti.

Klíčovými vlastnostmi jsou:

Díky integraci se klienti i studenti přihlašují přes stejný formulář a administrátor ovládá vše ze svého administračního rozhraní.

Klientská sekce

Projekty

Základní struktura projektu se většinou skládá z milníků, do který se přidávají úkoly. Klient vidí, v jaké fázi se projekt nachází, případně může vytvářet další úkoly.

Výstupem projektu obvykle bývá soubor, který je zde přímo ke stažení. Odpadá tak problém se složitým posíláním větších souborů, které e-mailem často neprojdou, a je potřeba tuto situaci řešit pomocí služeb třetích stran.

Úkol

Úkoly obsahují typické atributy jako prioritu, náročnost, předpokládaný termín dokončení a další. Některé úkoly musí klient sám zkontrolovat a schválit, až pak jsou považovány za dokončené.

Součástí každého úkolu je diskuze a oboustranné sdílení dokumentů, které slouží pro upřesnění zadání a doplňování chybějících informací.

Administrační rozhraní

Detail úkolu

Administrátor má k dispozici podrobnější nastavení ve všech částech systému, které mu umožňuje lepší plánování času a mít přehled nad rozpracovanými zakázkami a jejich vyfakturováním.

K jednotlivým projektům přiřazuje uživatele s oprávněním nahlížet do úkolů, připomínkovat je nebo vytvářet nové a případně schvalovat hotové úkoly.

Fakturace

Vykonanou práci stačí už jen vyfakturovat. Skončené úkoly se připojí do faktury, vyplní se dodatečné informace, fakturační údaje se převezmou z detailu klienta a je o starost míň. Zbývá už jen hlídat, jestli jsou všechny faktury také zaplaceny.

Kontakty



IČO: 76036316
Nejsem plátce DPH.